Twoja osobowość może być kluczem do twojej przyszłości!

2 uwagi do wpisu “Twoja osobowość może być kluczem do twojej przyszłości!”

  1. Berenika, co?
    Czytam twoje teksty od czasu do czasu i często się zgadzam. Ale tego nie jestem w stanie nawet zrozumieć. Pierwszą część tak – ale druga? Osobowość to nie jest to jakie masz zainteresowania i czym się zajmujesz. Ani czy uważasz się za zajebistą. Jakie masz interakcje z ludzmi? Już bardziej, ale to jak ci się układa z ludźmi w dużej części zależy po prostu od Twoich umiejętności miękkich i istnienia chęci ich zdobywania (to też nie tak, że je trzeba mieć).
    Myślisz o swoim zyciu, poddajesz je interpretacji, zastanawiasz się co w danej sytuacji czujesz – to jest część twojej osobowości. Duża część ludzi tak nie robi. A dlaczego osobowość to podstawa sukcesu? Bo do jasnej cholery, skoro lubisz analizować własne życie i obserwować siebie to piszesz o sobie. A jak masz w dupie to jak się czujesz, ale masz bardzo logiczny umysł, potrafisz wyłączyć emocje i obiektywnie podejść do niemalże każdej sytuacji to zostajesz sędzią. A jak bardzo dobrze „czytasz ludzi” i rozumiesz ich emocje, przez co bardzo łatwo się do nich przywiązujesz, a chesz być onkologiem?
    To pamiętasz o tej swojej względnej słabości i starasz się postępować tak, żeby nie dostać depresji.
    Nie masz osobowości? To ja Ci powiem, że nie dość że ją masz to jeszcze dobrze ją wykorzystujesz.

    Boisz się, że coś Cię ominie? Ja też. W sumie to pewnie gdzieś na świecie w tej chwili latają świetliki na plaży, a ja zamiast to oglądać leżę w łóżku i proszę mamę żeby mi zrobiła kolejny ferweks. No ale cóż, za to ja przeczytam sobie wpis na blogu i dowiem się czegoś nowego, a jakaś osoba niech wpatruje się w te głupie świetliki.

    Powodznia w pisaniu i w zdobywaniu pewności siebie! I w jednym i drugim możesz być super 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. Co do zdobywania pewności siebie, to życzenie powodzenia na pewno się przyda 😀
      Post był na podstawie tego, co pierwsze przyszło mi do głowy po przeczytaniu nazwy kursu. Możesz się ze mną nie zgadzać, a ja za to zgadzam się w tym miejscu z Tobą. Wiem, że mam osobowość, wiem, że wszystko analizuję. Tylko czasami te analizy doprowadzają do innych wniosków niż bym chciała. Bywa. Uczę się. Jeszcze dużo przede mną.
      W podobnym duchu – powodzenia w dalszym ewentualnym czytaniu 😉

      Polubienie

Skomentuj

